Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Monday, September 17, 2018

Mula kelabu.

written by aiENFiEyQa

Ya Allah.

Mula kelabu.
Hati pedih.
Dan mula sakit.

Mula kelabu.
Hati sangat rindukan Mu.
Acap kali hati mula rasa rindu.

Mula kelabu.
Rindu yang dirasai hati, ditepis.
Ditambah dengan ego, bodoh.

Mula kelabu.
Pegangkan hati, bolak balik.
Jangan terbalikkan hati sampai aku mula rasa jatuh tersungkur yang tak mampu untuk bangkit.

Mula kelabu.
Ya Allah bolak kan kembali hati ku, terus kearah Mu.
Aku mohon, wahai sang Pencipta.

Mula kelabu.
Berjuta kali aku berjanji akan menjadi hamba Mu yang taat, tapi semua palsu.
Nafsu yang memalsukan segala janji ku pada Mu.

Mula kelabu.
Ya Allah, jangan pernah kau tinggal kan aku tanpa hidayah Mu.
Iman yang nipis tipis, aku bersyukur kerana masih ada Iman, alhamdulillah.

Mula kelabu.
Aku inginkan, hati ku kembali putih bersama Redha Dan rahmat Mu.
Bantulah hamba Mu.

Yang benar, hamba yang merindu Mu.

Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei