Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Sunday, June 20, 2010

nerd to-be??

written by aiENFiEyQa

salam,,
korang tau ark,, sklng tgh bz
but still 0n9 n tangan gatal nk update blog wat kali terakhir
kali terakhir la sangat,, huhuhuhu ayat kepoyoan jap

bz?? sbb ape ae?
ekceli tengah bz lipat bju, iron bju outing
packing barang2 maksure jgn ade yang tertinggal
yo la ade kan nak balek ostel
so kene kemasa barang
last2 minit der gue kemas bju
my mum da bebel but still tangan kat papan taip lappy
nk update gak blog
huhuhu,,anak yang degil

skola..
huhuhu da sem 2
so pas neyh ada trial pmr and then
pmr exm
huhuhu,, kus semngat
OMG,,

pas neyh da ta leh maen
kene kurang kn aktivit riadah ngan suriani n mimy
da kene kurang kn bercakap dlm kelaz
da kene blaja btol
da kene rajin solat 5 waktu jgn tetinggal solat
da kene rajin bangun malam tok solat sunat
kene kurang kn tdo

n then
kene fokus dlm kelaz
alia jgan ajak aq bercakap banyak aw my best friend
kene selalu berkepit ngan buku math,sc,bm,bi,ag,kh,sejh,geo
kene selalu wat past year question

pas neyh
tiap2 petang kat skola ada extra klaz
da ta leh ponteng
pastu mesti da tade masa nk makan tengah ary kat asrama
so kene puasa la,,

ain ,, jgn lpe ganti puasa
taon lepas
da nak dekat puasa
pas bulan ramadhan bulan syawal
yeah raya
n
yeah pekse
woooaaah..
so excited der gue nk pekse
huhuhu

pas neyh
jgn selalu wat cikgu sakit aty agy
nnti ta berkat
jgn wat mak ngan abah
kecik aty
nnti ta berkat pekse
jgn wat kawan rasa at
nnti kurang berkat
so

come to school
and be the nerd student again
ya again

kembali pakai tudung putih yang ada lencana
yang ada tag nama
NURAIN
huhu,, that my name k,,
pas tu kene pakai kain kaler biru laut,
ta mo banjir2 ea.. sgb ta banjir la der
sgb atas bukit..
pas ney kene paka bju kaler putih jenama
CANGGIH
walau pown kaler putih
nila pekat jadi kaler biru sikit
bwu la tomel huhuhu
jahat lorh
pas ney bwa beg berat
isi buku
jgn lupe fail
nk letak kertas
BARA
huhuhu
pas ney
kalo nak wat bara jgn tiru2
fuhhh,, azam bwu leh caya kew?? k we wit n see
pas neyh pakai kasut kaler putih
NORTH STAR
suda ta mo mahal2
gue ganas der
ta mo pakai stokin penet
gue kn da cakap sgb ta banjir
???
jgn wat k,,

skola
ostel
i came bebeh
huhu
student 3 kiv
bdk kamar 2
kamar ajk bebe
promote jap n.biro 3k aspurie
ceh gk bebe gue
pas ney pas balek skola kene pergi kat bilik guru
amik nespaper tok aspurie
yeah berbakti tok asrama

nerd to-be




pas ney sesape blogger
yang jumpe gue kat skola
kpd senior or my junior tetegur ea
jgn risau der gue ta makan orang
huhuhu,,


my pic...
sye budak nerd
kamo??
gue ta goyang brader
ta mo buli k


nnti rindu lak my readers so my pic
kalo rindu tgk la pic nyh k
nk study la der



nurain afiqah zolkefli

selamat datang ke skola
huhuhuhu,,,,,,

p/s : hey acap panjang gue ta sempat na wat kek batik tok lu la der
nanti la gue bikin ye.. ta mo touching k


p/s : fight 4 PMR,, 8A my target

Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei