Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Saturday, October 30, 2010

aktiviti lepas PMR

by aiENFiEyQa
feeling 
salam..
sihat??mesti korang konpius an.. yela aq kejap sye kejap fyqa kejap gue.. sebenarnye gelaran tu sye tukar2 ikut mOod.. kalo mood baek gne sye.. kalo mood ta baek gne aq.. kalo mood 50-50 gne gue.. kalo mood ala gedik n getus gne fyqa.. kalo sedih??? gne la mne2 un.. ary ney ary ahad.. plan ary ney tanak balek ostel.. ramai da budak fom 3 plan ta nak balek ary ney.. kalo bale un kita orang ramai2 maen kad UNO.. kalo da abis maen.. maen lagi sekali.. ta ke sengal nama nya.. so sye dengan rasmi nya ta nak balek.. tapi membew baek sye.. kata dia balek ostel dengan alasan kat umah pown 2 kali 5 je sama bosan.. aman balek la.. aq balek ary selasa kowt.. hua hua hua lagi langsi.. korang tau ta.. kalo aq balek ary isnin konpom kene datang skola ary isnin.. da la ary isnin cikgu na tgk DIARI.. sye pelajar yang rajinnnnnnn ney bajet buat lak benda alah tu.. ta de keje na tulis2.. da la kene tulis pakai bahasa BAKU.. sye ney koman2 gne bahasa rojak.. ta kan na tulis.. NAMA SAYA IALAH NURAIN AFIQAH BINTI ZOLKEFLI.. ta kew demam seminggu.. so demi melarian diri daripada menghantar diari sye kepada cikgu2 yang sayang sye.. lebih baek sye tidak menghadirkan diri ke sekolah*harap maklum bahasa baku..

baek la.. just now.. sye godek2 membew2 sye punye FB.. adala sedikt pic aktiviti lepas PMR.. sye dengan senag hati ingin meng"story telling" kpd anda semua.. tapi ta ikut tarikh okay..

PROGRAM LEPASAN PMR PELAJAR SKK SMK GB

SESI PENYERAHAN DIARI KESAYANGAN

pn.rozana n pn.katijah mengagihkan diari kepada pelajar






sebahagian pelajar kelas 3k6 a.k.a kelas harapan dapat 8a..







ney lak klaz 3kseben.. pic kat atas ney adalah "3 serangkai" bak kat pn.rohana


LAWATAN SAMBIL BELAJAR KE MUZIUM DI MELAKA..

tyme na gi lawatan serius sye ta de mOOd tyme tu.. tapi demi membew.. sye buat2 ade mood.. tyme tu duk sebelah jiha.. pastu klaz 3k4 n separuh 3k6 dlm satu bas.. sye du barisan belakang sekali.. so far best.. gempak n sume giler serta sporting.. asyik gelak2.. dlm bas mmg sejuk sesangat.. sye duk bas num 4. ngan pak cik yang ske sangat bukak lgu dangdut..



dalam bas..






ta ketinggalan sportlight(mekah) yang sentiasa menyinari bas n alia yg degn bebelan sura khatown dia.. na market jap dua2 aspurie okay..




ok..ney jiha sebelah dia sye..*camne leh kantoi lak pic sye dlm ney..sila abaikan

selama beberapa ketika sye n bdk2 x-pmr berada di dlm bas..akhirnye sampai gak tempat yang ingin dituju nye.. iaitu muzium... hehehe serius telupa nama muzium tu. muzium yang kita orang na pergi ney bersebelahan dengan bagunan merah di bandar hilir.





ney la muzium yang unknow.. hehehehe.itu semua nye adalah pelajar sekolah kluster yea.. haap maklum.





camney la suasana di dalam banguna muzium .. serius bosan.. bosan dan bosan..sampai sklng sye pk camne la oarang yang keje kat muzium tu dapat gaji.. laku kew ta muzium ney.. da la bosan.. maklumla.. sume nye sejarah


okay. lepas muzium ney ada lagi muzium yang na dituju tapi b4 that kita orang kene jln kaki.. naik tangga n than trun tangga sambil2 tu sempat sanp beberapa pic yang ta berapa na menawan




dpn salah satu pintu pertahanan.. dia ada 4 pintu.. sume na roboh tinggal ney je..*ta silap cam tu la sejarah nye..






ney adalah meriam salah satu daripada peralatan perang


pastu baru la sampai muzim kesultanan melayu melaka.. akhirnya ada gak nama muzium yang sempat diigat..





pintu masuk.. tetiba la ada tugu negara lak..







macam2 rgam ada..


pastu kita orang sume gerak ke MP.. dlm perjalanan apa lagi snap..snap..snap






ney pelajar kluster yang happy go lucky..

m.p



bdk klaz gangster ..3k4







ney kat tempat owg maen bowling.. serius sye ta tau cam ne dia orang bola tersesat sampai di sini.. sumpah ta tau


n then gerak gi masjid selat 4 solat zuhor.. masjid yang cantik .. bersebelaha dengan laut.. kalo solat pown khusuk ..sebab dengar bunyi air laut yang mengasyikkn..



masjid selat.






hempasan ombak.. menengankan jiwa..meyakini bahawa ciptaan tuhan sesungguhnya mempunyai hikmah tersendiri..*ala2 sasterawan gitu acehhh..


planeterium ..tapi ta bukak..





dekat ngan mydin beso..



klaz 3k7..






mamat yang da kemaruk ngan pokok kelapa.. bagi a diorang na snap kat pokok kelapa









sye ske giler ngan pic ney.. ney pic yang di snap oleh adzim..

lepas habis jalan2 kitaorang pown pulang ke sekolah..
the end


SENAMROBIK WITH PN.HASLIZA,EN.HAIRUL JAKI

daripada senamrobik follow ckgu hasliza better follow suriani lari kat padang aspurie.. korang tau ark.. dia punye senaman mak ai.. malu giler na follow.. ta pa pe.. ta sangup.. ta sanggup







acara dimulakan..
ta sanggp kowt


dalam beberapa ketika.. acara pown abis. n kita orang yang ta seberapa seangat pown membuat keje masing.. uno tyme..meh aspuri,cam biasa



uno tyme..







uno lagi..








n again..







n n again

yang lagi best.. kita tgk pic hamba allah yang tdo..





ratu tdo 3k4



najwan.imran.


okay setakat ney dulu. nanti kalo ada infomation sye update..



Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

AIENFIEYQA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei