Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Thursday, December 13, 2012

adik sayang

by aiENFiEyQa
feeling 
dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

salam sayang


sihat? alhamdulillah.
oke, mungkin kerana sudah selesai menjadi pelajar sekolah dan mungkin tahun depan memang tak jumpa dengan mereka yang tersayang dan mungkin rindu di hati menggunung dan mungkin akan teringat kepada dia dia dan dia. siapa dia dia dan dia? tiga budak kecil yang masih bersekolah bersebelahan sekolah saya *FYI, tambi chik sebelah sgb. dan kerana itu entri ini TERupdate dan semua kerana dia dia dan dia.


dia dia dan dia. tiga adik beradik. akak besar, akak, adik. *gambar akak besar takde :(


hi, saya akak


hi, saya adik










kenal bebudak nie masa tingkatan 2 *tak silap. mula-mula kenal dia orang sombong giler, kalau saya dan membew laen halang dia orang jalan mesti kena pukul, tumbung, simbah dengan air dalam botol dan macam-macam lagi *kelakar. dan bila hari-hari kita orang tahan jalan dia orang, cubit pipi dia orang dan macam-macam lagi, bebudak ini dah mula rapat *sangat rapat. dan sampai satu tahap bebudak ini akan tunggu saya semata-mata 'akak, cepatlah nak salam nie' *sweet. memang saya rajin giler layan bebudak ini. hari-hari akan tanya 'sape nama? akak lupa' dan sampai sekarang saya still lupe juga nama bebudak nie. hanya lekat nama SHAHIRAH*akak besar. shahirah pakai baju hijau *masa dengan saya, kita geng. now, shahirah darjah 5 dan tahun depan UPSR. *gud luck dik.








masa nak dekat SPM,hari-hari dia orang tunggu dan saya pun tunggu jugak. yela na jumpa buat kali terakhir *sedih.
: hari ini hari last akak jumpe dengan adik tau
: nape?
: akak kan da besar, jadi tahun depan dah ta dapat nak jumpe.
: ala, nak akak jugak.




'ada jodoh kita jumpa lagi'



PRAY FOR GAZA


WASALAM

Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

AIENFIEYQA Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei