Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Wednesday, December 12, 2012

LEPASAN SPM

written by aiENFiEyQa
dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

salam budak bebas SPM.

hyeeya, starting dengan muka sememeh
:P






jyeaahh! rindu korang
alhamdulillah, dengan limpah kurnianya dan dengan izinnya saya dan batch 0812 telah selesai menjawab peperiksaan awam iaitu SPM. gembira di hati tak terkata dan paling penting saya sudah selesai untuk penat-belajar-menulis-sebagai-pelajar-sekolah. AKU LEPASAN SPM, TAHU *jerit kuat-kuat. tapi rasa macam da lambat je na wish cenggitu kan kan, *ignored

jap, how my life before SPM?
hahaha, hehehe, hohoho, hihihi. oke gila! macam mana nak cakap eaa? jap susun ayat. hidup memang tunggang-langgang sikit, yela study last minute, bayangkan nak cover sembilan matapelajaran dengan chapter yang berpuluh-puluh dan tak kira untuk subtopic yang giler-killer dan nak fikir tentang masalah yang remeh-temeh-soal-hati-perasaan. MEMANG TAK LAA KAN. rasa macam tak cukup tanah nak berjalan, yela even ada 24 jam satu hari pun belum cukup nak makan, tdo, solat, mandi, iron baju, row-call, sound budak, buat homework, tepon mak. jadi, bila rutin biasa yang cenggini pun tak ada masa yang cukup nak buat ada hati nak cover sembilan matapelajaran. nampak tak side effect belajar last minute. fuhh!! *lap peluh kat dahi. so,bilik, gerakan di asrama memang sangat sangat diperlukan ketika itu, belajar kat situ, belajar dengan amanina kat situ, belajar killer subject dengan liana mahmud kat situ, cari refrence buku kat situ, tidur kat atas meja kat situ, buka stokin and coverhand kat situ, tulis dalam buku yang aneh kat situ, sound budak kat situ, makan biskut kering cicah air coco kat situ, stay up dengan mereka tersayang kat situ, buat sesi luahan perasaan dengan amanina kat situ, buat hati kak pres and my sayang mekah terbakar kat situ, dan banyak kenangan manis, pahit, kelat, masam, masin kat situ. *touching.  masa before SPM nie ialah masa yang paling berharga, yela manaa nak create kenangan manis dengan tersayang, and  pulun struggle untuk SPM. haha, kena bijak tarik tali dengan masa. *kan kan.


tunggang langgang untuk tatapan anda











dan macam mana diri nak hadap  SPM?
tipu kalau cakap tak nervouse, tipu kalau cakap tak cuak, tipu kalau cakap jantung tak dup dap dup dap, tipu kalau cakap tak rasa macam na nangis, tipu kalau cakap tak rasa tiba-tiba  menyesal tak belajar bersungguh-sungguh. haha *benda da lepas. credit thanks to awo *tetibe. who awo?? nenek amanina laa. why? sebab bagi tinggal kat rumah dia, bagi saya makan minum, ajak pegi masjid *even lambat sampai. dan dapat jaga tiga hero malaya *adik amanina. nampak tak pengorbanan yang saya buat untuk hadap ENCIK SPM, sanggup tinggalkan keluarga dan tidur rumah membew *ayat nak sedih. tapi betul la, keluar rumah salam tangan awo, sebelum keluar kereta salam tangan mama aman, sampai sekolah before exam baru tepon mak minta restu, doa dan sebaginya *nampak tak ciri-ciri budak matang, hee.


buah hati pengarang jantung, my sayangs











jyeaahh! sayang korang
now,im free bebeh
lepasan SPM
banyak yang dirancang tapi huh! banyak yang tak terbuat. honestly,lifeless sungguh.  

jyeahhhh, saya dengan INCHE HEMSEM - teman tdo, peluk, cium, nangis :P




PRAY FOR GAZA, and
PRAY FOR MY RESULT SPM my dear.


wasalam
nantikan cerita yang seterusnya
:)


Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei