Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Saturday, September 1, 2012

MERDEKA RAYA

written by aiENFiEyQa


dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

salam lebaran.




anda dan anda. ya saya di sini ada untuk memenuhi bilangan cerita manis buat tatapan anda. cerita yang masih baru dan belum basi. 2012, tahun akhir untuk saya menyambut kemerdekaan sebagai pelajar sekolah menengah. nada sedih di situ. dan dan dan banyak lagi cerita disebalik merdeka untuk tahun ini. mulut terkatup tapi bibir tersenyum hanya gambar yang ada segala isi tersirat.

ada sedikit gambar yang diambil khas untuk anda tersenyum dan ambil tahu siapa orang yang saya sayang dan orang yang sayang saya. mereka yang kadang kala annoying dan kadang kala buat saya tersenyum sendiri. hee. 

sebenarnya berpuluh puluh gambar yang aneh, comel, handsome dan sebagainya tapi! cukup ini yang menjadi tatapan anda dan bakinya menjadi simpanan peribadi untuk tergelak sendiri. :)



sebelum detik 31 :P









sebentar mencelah. ini mereka, ya mereka yang buat saya tersenyum. sembilan yang masih bertahan di sini (asrama) ya, saya ada ramai kawan dan ya, mereka ini yang paling saya senang bila bersama mungkin sudah kenal luar dan dalam, mungkin. sayang mereka? ya, sayang sangat :P







detik 31, merdeka untuk ke limapuluhlima. alhamdullilah masih aman MALAYSIA tempah lahirku dan tempat aku membesar dan belajar bagaimana menjadi khalifah yang sejati, masih berusaha.




masih menunggu bila dia mahu sama tinggi dengan saya :)





cinta hati saya

cinta hati juga.

my sweetheart(s) :
belakang dari kiri : azran,syariat,fathin,firdaus,ameruddin
tengah dari kiri : saya,atikah,amanina,aiini,nabihah
bawah dari kiri : aqil,liana,adlin,suriani





suasana yang ceriakan, semestinya. tahun ini tahun akhir untuk bersuka-ria dalam status akak senior. hee, kenangan ini akan menjadi memori yang terhebat untuk dikenang diusia mendatang kelak. thanks ALLAH kerana memberi saya (hambaMU) kesempatan merasai kehidupan sebegini indah dan mungkin kadang-kala sedikit ujian yang sememangnya ada untuk saya lalui dan sentiasa mengingati-MU. 



untuk anda dari saya :
mungkin,mungkin,mungkin saya senyap untuk dua bulan yang mendatang mungkin!! jyeah fight untuk trial dan do my BEST for REAL ESPIEM, 9A+. doa untuk saya boleh? boleh, terima kasih. harap dengan dua entri yang bergambar ini mengubat rindu anda semua. ecececeh *nyampah!

salam sayang saya untuk anda :P


9A+ untuk saya
dan
buat BATCH 0812.


wasalam.


Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei