Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Sunday, May 27, 2012

kawan itu perlu.

written by aiENFiEyQa
dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

salam.

hye untuk semua. kalian sihat?
rindu untuk menulis di sini. serius! oke. hari ni terasa hendak menulis mengenai kawan. kenapa? sahaja. random. minggu sebelum sebelum sebelum ini rasa macam ...tet! entah emosi ta stabil. mungkin hormone. maybe. semuanya tak menjadi marah sana marah sini. kesian giler budak budak. maaf! 


satu bunga mawar untuk kalian!
kawan. kawan ada pelbagai jenis. kawan baik. kawan separa baik. kawan sangat baik. kawan jahat. kawan separa jahat. saya?? kawan separa baik! saya mengaku. sebab saya pun manusia yang biasa ta sempurna dan banyak kelemahan. so, niat jahat selalu ada dalam diri


satu bunga tulip untuk kalian!
saya jenis kalo da rapat dengan sorang minah ini saya akan 24hours degan beliau. mungkin daripada pandangan mata kasar saya ini jenis SELFISH! tapi itulah saya. saya memang cenggitu. mungkin boleh ubah perangai itu TAPI! perlahan-lahan. bukan secara darstik.


satu bunga orked untuk kalian!
bila saya kawan dengan minah ni saya akan rapat dengan dia. dan bila ada satu situasi yang membuatkan saya ta diperlukan saya akan mengundur diri. dan saya akan beri dia happy dari jauh. mungkin ini yang terbaik. bagi saya lah!! saya cuba untuk menjadi matang tapi!! semua orang ta nak untuk cuba faham perasaan saya. nyampah! dan sekarang minah ini ada satu tanggungjawab yang besar. tanggungjawab itu membuatkan dia sibuk dan saya faham. dia perlukan seorang lagi kawan yang serius dan bertanggungjawab jugak bagi memikul satu amanah. saya faham. 


satu bunga kertas untuk kalian!
dan sekarang saya jumpe kawan yang faham saya. dan saya rapat dengan dia sorang. share rahsia sama-sama. cerita probs. minta pendapat. tolong ajarkan add maths. dan na dikatakan semua benda buat sama-sama. itu dulu. dan sekarang da ta sama macam dulu. masing-masing sibuk. mungkin! saya sedih. ntah lah. saya bukannye jenis kalo ter'touching' akan cakap ceggini 'aku tengah touching' or 'kau tak nak pujuk aku ke' or 'kau tau tak aku tengah  sakit ati' or 'hello, kau nampak aku tak'. oke kekadang kalo ter'touching' saya akan senyap je. tapi bila lama-lama fed-up jugak sebab selalu mengalah. but IM STRONG BEBEH!! mungkin saya ta suka dia rapat dengan orang lain. then bila fikirkan balik, mungkin dia dah fed-up dengan saya. dan dia lebih selesa dengan orang laen. mungkin!! (terharu) biarkan.


satu bunga raya untuk kalian!
sewaktu sendirian tetiba kena clorox habis-habisan dengan seorang minah ini. lagi saya senyap lagi banyak teori dia matchkan. kadangkala, apa minah ini cakap semuanye betul TAPI! saya senyap kan sahaja. saya selalu kata 'biar je benda ini, bukannye masuk SPM pun' dan minah ini cakap 'sebab kau calon SPMlah aku na tolong, nanti tak pasal2 result SPM tah kemana kang. nyesal' dushh!! kena sedas! banyak lah jugak minah ini tolong cover saya. nasib baik mid-year hari tu dia sanggup jadi tutur 9 subject kalo takk.. hancurss lebur result mid-year saya. thanks. 




satu ayat ini


kau bukan fobia untuk berkawan TAPI!! kau TAKUT untuk kehilangan right!!




terima kasih kerana kalian sudi mendengar luahan hati.
nah!! amek sejambak bunga, khas untuk kalian.
jaga kawan kalian baik-baik.


miss these moment
:P
wasalam.
Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei