Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Sunday, January 1, 2012

tiada motif

written by aiENFiEyQa

dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha penyayang

salam


hello, :P

hello korang. maaf saya ta sambut tahun baru. tapi na wish jugak la HAPPY NEW YEAR. oke lets start, sebenarnya tade isi penting pun dalam entri ini. bajet na tulis ayat sarkastik TAPI tade mood la jadi otak ta dapat na keluarkan kata kata yang bombastik. cuba korang usha entri sebelum ini. ANEH kan?? huh! biasalah, masa itu saya tulis dalam keadaan separa sedar hee. konon na tulis azam baru tapi terpesong jauh sangat. ;)

maybe dekat old post nanti akan berkurang kuantiti entri untuk tahun 2012. sebab tahun 2012 sangat sibuk dan scary. sebenarnya sangat takut na labelkan diri sebagai FIVERS !! sebab nanti kena hadap add math. bio. fizik. kimia. sejarah. math modern. bm. bi. agama. tapi iallah saya akan cuba yang terbaik.

ha.. na habaq mai sikit. fesbok saya da invisble kejap. tapi kalau ada cuti panjang saya akan on balik. agak berat jugak laa masa na invisble fb tu tapi demi kebaikan diri buat jugakk. na cari saya usha la twitter oke. jangan risau saya ta private kan blog nie. agak agak kalau saya sedih. ada berita gembira. gaduh dengan kawan baik. cikgu marah saya. mak dan abah ta datang jenguk. saya touching dengan mereka mereka iallah saya update hee. ta boleh blah kalau simpan probs sorang2 boleh jadi giler tau.


tet_________tet

perasaan ta, saya tulis macam bahasa baku.
practice untuk karangan berpandu.

wasalam.

Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei