Ampersands & angle brackets need to be encoded.

Thursday, November 24, 2011

sweet moments 4sc2 2011

written by aiENFiEyQa
salam

hye korang. sihat?
saya na share sweet moment. atau pun LAST sweet moment wif 4sc2. yela tahun depan da masuk fom 5. SENIOR YEAR so tade la 4sc2. sume bebudak na berpecah ada yang stay ada yang naik kelas ada yang turun kelas. even da ta bersatu. saya tetap ingat korang sume. ecehehe ayat poyo siot*


#nurulnazihah.nurain afiqah. kelasmate yang baek. baru close dengan dia tahun nie.

last day skola. kitaorang ada buat BBQ konon na ada kenangan manis untuk tahun nie*konon. mula2 syaza.ainadeela.noorliana bersuka ria na buat. kiranye diaorang la mastermind benda.benda nie sume. tapi setelah dekat tamat persekolahan riak risau da mula terukir ukir kat muka diaorang. maka syaza.ainadeela.noorliana.syafiqah.atiqah.amira.nazihah.syarifah. *pakat pakat na tulis nama bebudak kelas la. mintak tolong cikgu. cikgu na buat kat mane?? cikgu na kumpul diut kelas takk?? cikgu apa menu dia?? cikgu kalau hujan na b uat kat mana?? cikgu?? sume cikgu nasib baik cikgu sporting habis dengan kitaorang. huh. muahhh la cikgu.




#syepah 4short. bendahari yang cekit dara. huh! suke brainwash pale otak i. same wif gha. baru close dengan syepah tahun nie. dia la yang together2kan saya dengan nani. thanks friend.


akhirnye plan yang diplaning oleh bebudak gegirls 4sc2 menjadi. macammacam makan ada. sesampai je. tengoktengok fazihan.wahi.zaki.arief tengah bersungg uh-sungguh-tahap-berpeluh-baju hidupkan api. terbako jugak akhirnya. yeay thanks fazihan. bermula tugas kaum hawa-cantik-comel-masa-kotorkan-muke-tangan tolong bakar ikanjaket.dagingbeger.bebolaikan.bebolasotong.udangmentage. best sume kerja kitaorang buat sama sama. sweetkan?? huh!



#nurain afiqah. market jep! tu ikan jaket.

cikgu dayah pun datang wif cikgu kama*ta silap la. ada jugak cikgu yang sanggup datang. yela 4sc2 kan suke sangat buat masalah. ada jugak yang sayang rupanye. touche!! waktu tu sume bebudak kelas ta kira lakilaki atau perempuan sumenye ringan tulang*pada mulanya saja. tapitapi sume tu hangat hangat tahi ayam je.
pastu sume menghilang ke pantai. ada yang snap gambar.ada yang maen lari lari. ada yang buat istana pasir. ada yang melayan perasaan dan so on. huh!! macam macam kerenah. sabar jela


#zaki.alif nazmi huh!! alif as my ketuakelas yang aneh.



#gediks. huh. masa BBQ tu kan baru aku close dengan diorang sume. maklum la kat kelas aq close dengan naba.syepah.gha.nani.mimy tu je. gurls only. huh!!


bbQ bersama-sama-how-so-sweet.

# itu firdaus a.k.a udang. huh! manusia paling suka loyar buruk dalam kelas rasa na-smak-down-teruk-teruk-sampai-lebam. huh!! tapi kalo ta de dia kat kelas rasa sunyi la gak.




super-duper-gadis-comel-cantik-pandai-gediks-baik

#nurulnazihah.hanani.syarifah.pnmastura(our mummy)syaza.fatin.



bersama-mebako-sampai-tangan-hitam-legam

#nurain afiqah.syepah.hanani.mimy.liana huh! bebudak yang sengal-yang-amat-sangat



#noorliana a.k.a ngewt. aspurian sama ngan saya. look gojes right. she likes wears something that aneh but beautiful.




#hanani.fatinazira.me.syafiqah huh! membako je keje.




tukang-bakar-BBQ-sampai-tangan-hitam-legam

#mimy.wahi.fazihan.me. huh!! penat membako. tapi enjoy.

huh :P na dekat abis tahun. tahun depan da fom5. satu tanggungjawab yang besar akan dilaksanakan oleh batch 0812. huh! to all candidate SPM 2012. go luck for SPM gets 9A+. amin ingat jangan dikenanag payahnya cara tapi ingatlah akan manisnye kejayaan. *ayat na aneh.



sweet moments.


wasalam

p/s : copypaste pic dekat fb.



Ampersands & angle brackets need to be encoded.

0 just drop their words:

Post a Comment

 

nurain afiqah Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei